Alla inlägg den 19 april 2011

Av welcome2myprivatehell - 19 april 2011 11:13

Vart som jag fruktade inatt när jag skrev, drev mig själv till utmattning och somna vid 06.30 Så nu är man allt annat än pigg och allert!

 Sitter & tvingar i mig kaffe fast jag nästan är spyfärdig av trötthet.. Finns en stor risk för en ganska lång "tuppis" i eftermiddag, och det är juh hur kul som helst när det är sånt här väder :/


Orkar inte ens skriva nå mer, så..


Peace out! \m/

Av welcome2myprivatehell - 19 april 2011 00:47

God natt på er.. Jag sitter här allena och vill inte gå och lägga mig.. Vill helt enkelt inte vara med om det som hände härom natten igen, det var riktigt obehagligt :/ Igår natt körde jag rena utmattningsmetoden, läste ut New Moon (för 6e gången) och såg sedan på filmen. Tror klockan var närmare 03 när jag kände att jag försvann in i dimman.. Och sov utan några konstigheter, tack o lov! Ska köra på på samma sätt inatt..


Jaja, jag vet att jag är löjlig.. Vuxen människa som håller på på detta viset men vafan ska man göra när man känner obehag för att gå och lägga sig..? Har ALDRIG haft sömnsvårigheter förut, inte varit rädd för att sova i mitt sovrum trots knackningar & shiet men detta är annorlunda.. Så annorlunda att jag inte kan beskriva det, inte sätta ord på det & det skrämmer mig.. :/


Men wtf, får la sitta här och kolla på en facebook-sida som strular och står still, kanske det får mig att somna till slut.. =)


Peace out!! \m/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards