Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Obehag..

Av welcome2myprivatehell - 19 april 2011 00:47

God natt på er.. Jag sitter här allena och vill inte gå och lägga mig.. Vill helt enkelt inte vara med om det som hände härom natten igen, det var riktigt obehagligt :/ Igår natt körde jag rena utmattningsmetoden, läste ut New Moon (för 6e gången) och såg sedan på filmen. Tror klockan var närmare 03 när jag kände att jag försvann in i dimman.. Och sov utan några konstigheter, tack o lov! Ska köra på på samma sätt inatt..


Jaja, jag vet att jag är löjlig.. Vuxen människa som håller på på detta viset men vafan ska man göra när man känner obehag för att gå och lägga sig..? Har ALDRIG haft sömnsvårigheter förut, inte varit rädd för att sova i mitt sovrum trots knackningar & shiet men detta är annorlunda.. Så annorlunda att jag inte kan beskriva det, inte sätta ord på det & det skrämmer mig.. :/


Men wtf, får la sitta här och kolla på en facebook-sida som strular och står still, kanske det får mig att somna till slut.. =)


Peace out!! \m/

 
 
Skrotten

Skrotten

19 april 2011 19:52

Många som har problem me sömnen..
INGET konstit alls... Men finns hjälp :)

http://www.skrottensstory.blogspot.com

welcome2myprivatehell

21 april 2011 10:14

Inga problem med sömnen, aldrig haft det men känner bara ett visst obehag o gå o lägga mig.. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av welcome2myprivatehell - 9 november 2011 03:49

Natt..Ont..Sömnlöst..Kaffe..Oro..Sorg..Trötthet.. Hur ska man kunna sova..?Ryggen gör så ont så jag tror inte ens att jag kan lägga mig ner..Spelar ändå ingen roll..Hade legat där och stirrat i taket ändå och tänkt..Mycket i huvudet just nu, vet in...

Av welcome2myprivatehell - 15 augusti 2011 12:12

Jaha ja, nu sitter man här under tvång av sin dotter.. ;) (Skoja bara, gums  )   Gått lång tid sen jag va här sist, tur min dotter har "gästbloggat" under tiden.. =)   Jaha, vad har hänt sen sist..?   Min son har muckat, (för länge sen ...

Av welcome2myprivatehell - 3 juli 2011 12:44

Hejsan ! :) Idag har ju jag inte gjort ngt speciellt .. (a) Just nu sitter jag o min låtsasmamma hos en kompis :) Mamma är ju nu i Finland o har det gütt ! Hon är hos Nina ! ( Kommer inte ihåg efternamn .. ) Hihihi  , :P Aja , men vi ska gå ut nu ! ;...

Av welcome2myprivatehell - 8 juni 2011 12:47


haha , mammas blogg är rätt död just nu , därför kommer jag o piffar upp den :) idag är jag sjuk , så jag sitter hos min farmor o bloggar (:   idag händer nog inte så mkt , hade match idag , men det blir ju inget med det .. :(  haha , men vi hade f...

Av welcome2myprivatehell - 6 maj 2011 10:27

Trött på detta nu, riktigt jävla trött!! Ännu en natt med knappt någon sömn alls p.g.a ryggen.. Får jag inte träffa en läkare idag, så går jag dit & sittstrejkar tills jag får träffa en!!   Dom kan la inte låta en gå och ha ont om dom kan h...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards