Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Jonna blogg-gästar igen :)

Av welcome2myprivatehell - 8 juni 2011 12:47

haha , mammas blogg är rätt död just nu , därför kommer jag o piffar upp den :)

idag är jag sjuk , så jag sitter hos min farmor o bloggar (:   idag händer nog inte så mkt , hade match idag , men det blir ju inget med det .. :(  haha , men vi hade förlorat ändå ^^ 


jag o mamma har pratat lite idag, och bestämde att nästa helg , har juh Johan muckat , då ska vi ta en picknick i Gillstad, där jag bor, och det kommer bli så jäkla kul ! :D för då har jag fått sommarlov och allt :)   wonderfuloch så ska sven vara med , såklart :)

thihihihi :*


jag hade inte så mkt att berätta just nu , men eftersom att mamma har fått så jävla ont i ryggen nu , och knappt kan sitta på en stol , så kommer ju inte detta vara den sista gången jag gästbloggar här ^^   önskar jag kunde ha ont i ryggen istället för mamma , då hade hon vartit så myycket gladare , hon har inte ens gjort ngt för att få ont i ryggen .. :(


aja , allt för mig just NU ! ;P


puss o hej .


/ jonna'



 


älskar dig , bror

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av welcome2myprivatehell - 9 november 2011 03:49

Natt..Ont..Sömnlöst..Kaffe..Oro..Sorg..Trötthet.. Hur ska man kunna sova..?Ryggen gör så ont så jag tror inte ens att jag kan lägga mig ner..Spelar ändå ingen roll..Hade legat där och stirrat i taket ändå och tänkt..Mycket i huvudet just nu, vet in...

Av welcome2myprivatehell - 15 augusti 2011 12:12

Jaha ja, nu sitter man här under tvång av sin dotter.. ;) (Skoja bara, gums  )   Gått lång tid sen jag va här sist, tur min dotter har "gästbloggat" under tiden.. =)   Jaha, vad har hänt sen sist..?   Min son har muckat, (för länge sen ...

Av welcome2myprivatehell - 3 juli 2011 12:44

Hejsan ! :) Idag har ju jag inte gjort ngt speciellt .. (a) Just nu sitter jag o min låtsasmamma hos en kompis :) Mamma är ju nu i Finland o har det gütt ! Hon är hos Nina ! ( Kommer inte ihåg efternamn .. ) Hihihi  , :P Aja , men vi ska gå ut nu ! ;...

Av welcome2myprivatehell - 6 maj 2011 10:27

Trött på detta nu, riktigt jävla trött!! Ännu en natt med knappt någon sömn alls p.g.a ryggen.. Får jag inte träffa en läkare idag, så går jag dit & sittstrejkar tills jag får träffa en!!   Dom kan la inte låta en gå och ha ont om dom kan h...

...

Av welcome2myprivatehell - 5 maj 2011 14:49


Hockey-VM.. Det säger allt.. Därför jag inte vart här på ett tag, därför min dotter tog över lite.. =) Sonen varit hemma på permis och åkte tillbaka igår, roligt & tråkigt när han åkte.. MEN.. Han har 48tim permis om 2 veckor igen!! :D   ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards