Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Rastlös natt..

Av welcome2myprivatehell - 16 april 2011 08:30

Denna natten har varit konstig, FÖR konstig för att jag hitta nå vettig förklaring.. Enda sen jag somna igår, så har det låtit som om maken är på väg in i sovrummet, hör han klä av sig och när jag tittar upp så finns det juh ingen där.. Så hölt det på hela natten tills ca 05.30, efter det kunde jag "sova" riktigt.. Har aldrig hänt förut och det var hur skumt som helst! Går inte att förklara riktigt.. :/


Vi har haft besök av "andar", "spöken", kalla det vad ni vill i varje lägenhet jag och min make bott i, även denna. Knackningar från mitt sovrum, folk som ser någon stå vid fönstret i sovrummet fast ingen är där, skåpsluckor öppnas när man tittar på dom, spisplattan sätt på och min make och en kompis "såg" en mörk skugga gå från köket till hallen..





Under denna tiden var vi extremt trötta, tryckande huvudvärk ovanför pannan, precis som om man uttömdes på energi. Var inget skrämmande med det hela bara otroligt obehagligt.


Min man har alltid haft "besök" av sin bortgågna mormor så vi trodde att det var hon igen, men hon skulle aldrig få oss att må dåligt, så den teorin sprack ganska så fort. Vetefan vart denna energi kommit ifrån eller om den legat på lurpass i över 1 år.. Lyckligtvis är den/det borta nu och man känner en otrolig skillnad på både humöret och energin!


Någon som är insatt i sånt här? Vi har haft besök, som sagt, av maken mormor i många år och hon dog samma dag som våran son föddes. Det var sorgligt på många vis, farmodern kunde t.e.x inte glädjas riktigt över sitt nya barnbarn, det tog en tid..

 Både min svärmor och make har "förmågan", t.e.x kan min man göra "utomkroppsligaresor". Ganska otäck ibland och vakna och märka att han är "borta" och sen måste man knuffa till han hårt för att han ska komma ut ur det, han brukar inte minnas så mycket av dom "resorna" men han brukar visst återvända till ett ställe han hör hästar med vagn på kullerstenar och en klocka klämta i bakgrunden.. isch, vetefan om jag skulle vilja kunna sånt.. :/


Aja, var la allt för denna gången..


Peace out.. \m/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av welcome2myprivatehell - 9 november 2011 03:49

Natt..Ont..Sömnlöst..Kaffe..Oro..Sorg..Trötthet.. Hur ska man kunna sova..?Ryggen gör så ont så jag tror inte ens att jag kan lägga mig ner..Spelar ändå ingen roll..Hade legat där och stirrat i taket ändå och tänkt..Mycket i huvudet just nu, vet in...

Av welcome2myprivatehell - 15 augusti 2011 12:12

Jaha ja, nu sitter man här under tvång av sin dotter.. ;) (Skoja bara, gums  )   Gått lång tid sen jag va här sist, tur min dotter har "gästbloggat" under tiden.. =)   Jaha, vad har hänt sen sist..?   Min son har muckat, (för länge sen ...

Av welcome2myprivatehell - 3 juli 2011 12:44

Hejsan ! :) Idag har ju jag inte gjort ngt speciellt .. (a) Just nu sitter jag o min låtsasmamma hos en kompis :) Mamma är ju nu i Finland o har det gütt ! Hon är hos Nina ! ( Kommer inte ihåg efternamn .. ) Hihihi  , :P Aja , men vi ska gå ut nu ! ;...

Av welcome2myprivatehell - 8 juni 2011 12:47


haha , mammas blogg är rätt död just nu , därför kommer jag o piffar upp den :) idag är jag sjuk , så jag sitter hos min farmor o bloggar (:   idag händer nog inte så mkt , hade match idag , men det blir ju inget med det .. :(  haha , men vi hade f...

Av welcome2myprivatehell - 6 maj 2011 10:27

Trött på detta nu, riktigt jävla trött!! Ännu en natt med knappt någon sömn alls p.g.a ryggen.. Får jag inte träffa en läkare idag, så går jag dit & sittstrejkar tills jag får träffa en!!   Dom kan la inte låta en gå och ha ont om dom kan h...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards