Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

...

Av welcome2myprivatehell - 5 maj 2011 14:49

Hockey-VM.. Det säger allt..

Därför jag inte vart här på ett tag, därför min dotter tog över lite.. =)

Sonen varit hemma på permis och åkte tillbaka igår,

roligt & tråkigt när han åkte..

MEN.. Han har 48tim permis om 2 veckor igen!! :D


Så, det var la allt.. Haha


Skämt o sido..

Dåligt bloggande när det är Hockey, min favoritsport särskilt när

det är VM.. Många matcher som ska ses! (Gårdagens kan juh kvitta,

då Suomi förlora..) Men vi förlora iaf inte mot Norge som ett visst annat lag.. :-D


Sonen hade permis också, hann inte träffa han så mycket som jag velat

men förstår att han saknat sina kompisar med..  Fick iallafall vara med

när han tatuera sig och PIP vad han grina illa!!


Men bra blev det..

  När han kommer nästa gång om 2 veckor, så får man träffa han mer..  <3

Bara lite drygt 1mån kvar tills muck, tiden har verkligen gått fortare än jag trodde men tveksamt om han tycker detsamma..


Peace out.. \m/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av welcome2myprivatehell - 9 november 2011 03:49

Natt..Ont..Sömnlöst..Kaffe..Oro..Sorg..Trötthet.. Hur ska man kunna sova..?Ryggen gör så ont så jag tror inte ens att jag kan lägga mig ner..Spelar ändå ingen roll..Hade legat där och stirrat i taket ändå och tänkt..Mycket i huvudet just nu, vet in...

Av welcome2myprivatehell - 15 augusti 2011 12:12

Jaha ja, nu sitter man här under tvång av sin dotter.. ;) (Skoja bara, gums  )   Gått lång tid sen jag va här sist, tur min dotter har "gästbloggat" under tiden.. =)   Jaha, vad har hänt sen sist..?   Min son har muckat, (för länge sen ...

Av welcome2myprivatehell - 3 juli 2011 12:44

Hejsan ! :) Idag har ju jag inte gjort ngt speciellt .. (a) Just nu sitter jag o min låtsasmamma hos en kompis :) Mamma är ju nu i Finland o har det gütt ! Hon är hos Nina ! ( Kommer inte ihåg efternamn .. ) Hihihi  , :P Aja , men vi ska gå ut nu ! ;...

Av welcome2myprivatehell - 8 juni 2011 12:47


haha , mammas blogg är rätt död just nu , därför kommer jag o piffar upp den :) idag är jag sjuk , så jag sitter hos min farmor o bloggar (:   idag händer nog inte så mkt , hade match idag , men det blir ju inget med det .. :(  haha , men vi hade f...

Av welcome2myprivatehell - 6 maj 2011 10:27

Trött på detta nu, riktigt jävla trött!! Ännu en natt med knappt någon sömn alls p.g.a ryggen.. Får jag inte träffa en läkare idag, så går jag dit & sittstrejkar tills jag får träffa en!!   Dom kan la inte låta en gå och ha ont om dom kan h...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards